Büyü

Karı Kocaya Yapılan Soğutma Büyüsü Bozma

Aralarından su sızmayan dostlukların, evlerinde aşk ve muhabbetten başka bir şey olmayan karı ve kocaların bazen ortada hiçbir şey olmamasına rağmen soğuduğunu ve bitirildiğine tanık oluruz. Çoğumuz buna bir anlam veremez çünkü görünürde herhangi ters giden bir durum yoktur. Ancak unuttuğumuz şey etrafımızda bu tür ilişkilere imrenen kişilerin olduğu gerçeğidir. Bu tür insanlar sırf çekememezliklerinden dolayı kötü niyetli hocalara baş vurarak soğutma büyüsü yaptırır ve o ilişkilerin yok olmasını sağlamak için ellerinden geleni yaparlar.

Bu tür soğutma büyülerine maruz kalan kişiler maalesef ki büyü bozdurulmadığı sürece mutsuzluklarından başka bir şey elde edemezler. Ömürleri boyunca sıkıntılı günler geçirirler.

Amacımız soğutma büyüsü yapıldığı düşünülen karı kocaların, nişanlıların ya da birbirine değer veren dostlukların yeniden temin edilmesidir. Soğutma büyüsü bozma tamamen iyi niyetli bir işlem olduğu için yapılması caizdir.

Soğutma büyüsü bozma; karı koca arasının bozulması veya nişanlı çiftlerin aralarının bozulması veya insan ilişkilerinin bozulması için yapılan kara büyünün bozulması uygulamasıdır.
Soğutma büyüsü yapmaktaki amaç insanları, kin ve kıskançlığından dolayı birbirinden soğutmaktır. Bazı kötü niyetli insanlar, çiftlerin mutluluğunu kıskanır ve içine sindiremez. Şunu asla aklınızdan çıkarmayın en yakınınızdaki insanlar bile sizi çekemeyip büyü yoluna başvurabilirler. İnsan hayatında çok ciddi etkilere sahip olan bu büyü, kıskançlık ve nefret duyguları besleyen kişiler tarafından çok tercih edilen bir büyü çeşididir.

Kara büyü yapmak veya yaptırmak dinimizce caiz değildir. İnsan ve toplum yararına olmayan her şey zaten dinimizce yasaklanmıştır. kara büyü yaptıran kişilerin hem bu dünyaları hem de ahiret hayatları büyük risk altındadır.

Soğutma büyüsünü işin ehli bir hoca veya medyum yaparsa oldukça etkili bir büyüdür. İlişkilerinizde aniden sertleşme ve sorunlar meydana gelmiş ise, soğutma büyüsüne maruz kalmış olabilirsiniz. İnsanların hayatında hiçbir sorun olmamasına rağmen aniden sorunlar oluşmaya başladığında büyü yapılma ihtimalini asla göz ardı etmemesi gerekmektedir. bu tür durumlarda ilim sahibi bir hocaya danışılması ve varsa yapılan büyünün bozulması işlemlerine bir an önce başlanılması son derece önemlidir.

Büyü yapmaktaki amaç insan zihni ve iradesine etki ederek, onların artık daha az sağlıklı düşünmesine yol açıp zarar vermektir. Rabbimize daima sığınmalıyız, onu her zaman anmalı ve temiz bir iman ile ibadetlerimizi yerine getirmeliyiz. Şeytan boş durmaz ve şeytan insanların içindeki kin ve kıskançlık duygularını azdırır. Rabbim bizi kötü insanların ve şeytanın şerrinden muhafaza buyursun.

Soğutma büyüsünü bozmak ilim gerektiren bir konudur. Önce büyüye maruz kalan kişiye bakım işlemi uygulanarak nasıl bir büyü yapıldığı tespit edilir. Daha sonra büyünü bozulması için gereken işlemlere başlanır. Büyü herkese aynı şekilde tesir etmez. Dolayısı ile büyü bozma işlemi kişiye özel olarak yapılmalıdır.

Bu büyüyü bozacak olan medyum veya hocanın uzman olması gerekmektedir. Yanlış uygulamaların fayda yerine zarar vereceğini aklınızdan çıkarmayın. Soğutma büyüsü bozmak ve bakım işlemi yapmak için benimle iletişime geçebilirsiniz.

11 thoughts on “Karı Kocaya Yapılan Soğutma Büyüsü Bozma

  1. kemik büyüsü diye bir büyüye uğradım.Geceleri yatamıyordum.Nedeni kemiklerimin ağrısından kıvrana kıvrana ancak sabaha doğru biraz yatmakta idim.Seyyid mir bedirhan hocamız köpek üzerine şeytani dualar ve tılsımlar yazıldığını daha çok vucudumda ağrılar oluşması için yapılmıştır dediler.Gündüz dahi bu ağrılarım geçmiyordu.Doktora gittim hiç bir teşhis koyamadılar.En etkili arı kesici ilaçlar kulandığım halde fayda vermiyordu geçmiyordu.Şuan hocamızın sayesinde rahatladım

  2. mrb bana ile eşime soğutma büyüsü yapılmış.Dışarda olduğumuz zaman hiç bişey yok gayet iyiyiz.Günümüz neşeli geçer.Ama ayağımızı eve attığımızdan itibaren sanki bir dağı yükler oluyoruz sonra birbirimizden ayrı odalara geçeriz.Birbirimizin sesini bile duymaktan nefret ederiz.yardımcı olursanız seviniriz…

    1. İletişim hattım olan 0532 100 4917 nolu telefondan bana ulaşabilirsiniz.

  3. Sekiz senedir bozulmayan büyüyü hocamız bir türlü bozulmayan büyü bozuldu.Herşey normale girdi.Çalmadığımız gitmediğimiz kapı kalmamıştı

  4. Kocamı baştan çıkaran biri sorumsuz kadın kocamlan benim ayrılmam için cindar birisinde soğutma büyüsü yaptırmış.Bunu hocamız söyledi.Beni kocamın gözünde karatmıştı beni gördüğünde beni evden kovardı.Bu evden git derdi.En son mahkemeye boşanma dilekçesi vermişti.İnternette çok site gördüm okudum ama hocamızın yazılarını daha doğru ve mantıklı yazıldığını gördüğümden dolayı Hocamıza aradım danıştım bu büyüyü kendileri bazı varlıkların vasıtasıylan mezara gömülmüş büyüyü getirdiğini söyledi ve yok ettik dediler bir muskada eşimin bana bakışı negatiften pozitife çevrilmesi içinde yaptı.Arkadaşlar herkese Seyyit Mir Bedirhan Hocayı tavsiye ederim.Boşuna sağda solda hem zaman kaybı hemde parasal olarak harcamayın

  5. Benim eşim bana hep kötü rencide edici kırıcı laflar ediyor.Bana bu konuda yardımcı olurmusunuz.Beni sevmesi için ne gerekiyorsa yaparım

      1. aynı şekilde eşimde bana öyle davranıyo ve üstelik 2 senedir evliyim ilk karısını sevmiyomuş istemiyomuş beni kaçırdı tabi bunlardan hic birinden haberim evlendikten sonra oldu kaynanam o kızın gitmemesi için herşey yaptı ve 2 sene sonunda o kızla beni aynı evde oturtturdu bi kızım var ayrılamıyorum tehdit ediyolar eşimin onu getirme niyeti yoktu göndermek için ugrasıyodu ne olduysa birden oldu onu zorla aynı eve getirdi onun yanında bana çok kötü sözler söylüyor şiddet uyguladı ona tek kelime bişe söylemiyo büyü yapıldığını düşünüyorum

  6. Hocam kız arkadaşımla ilk okul ve lise döneminde baya mı zaman ilişkimiz devam etti fakat aramızda bir tartışma oldu ayrıldık daha görüşmedik 2 sene sonra karşılaştık konuşmaya başladık fakat benden uzak duruyo seviyorum evlenmek istiyorum ne yapmalıyım?

  7. Ben ve eşim sürekli tartışıyoruz. Ona güzelliklen ben ve kim olursa olsun anlatmayı denedimi bazı şeyleri umrunda dahi olmuyor. Surekli bir herkeze karsi kinci bir tutumu var. En ufak sorun olmayacak konuşmalardan bilene çok büyük tartışmalar çıkıyor. Annesi bizim adımıza birşey yapilmismi diye baktırmiş ve büyü yapıldığı söylenmiş hoca tarafından. Şimdi ayrılma durumundayız. Ne yapmalıyım. Teşekkürler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir